Lycka

Ägnade förmiddagen åt semiarie-arbete och träffade sedan j-a. Vi tittade på senaste Lost med Markos och Dannis, sjukt bra! Nästa vecka är det sista avsnittet för säsongen, hur ska jag klara mig till september eller när det nu kan tänkas sätta igång igen? Suck! Men det var kul att prata Lost, jag och Markos diskuterade lite teorier.

Innan jag och j-a åkte hem från Vällingby tog vi en tur in på Indiska och där blev det dagens två lyckoträffar. Först så fanns klänningen jag spanat in i min storlek, lycka! Så jag begav mig supernöjd bort till kassan när min blick föll på en supersöt Buddha! Åhh.. lycka nummer två! Den är vit och alldeles tjock och underbar. Lisa köpte en i svart i vintras och sedan dess har jag  letat efter en utan framgångar. Min Indiska-turdag idag med andra ord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback