Måndag

Sverige tog vm-guld igår och blev historiska som första nation att vinna vm och os samma år. Kul, men helt ärligt hur spännande har det varit med hockey-vm i år? Jag och j-a såg de två första målen igår, sen struntade vi i matchen. Hur intressant är det med hockey i mitten av maj, när allt i tänker på är den stundande sommaren, som dessutom bjuder på den största idrottshändelsen av dem alla, fotbolls-vm! Dessutom känner jag mig rätt mätt på hockey efter os-guldet. Nej, hockey ska spelas på vintern, inte tre veckor innan fotbolls-vm.

Istället för ishockey tittade vi på Fun with Dick and Jane. Den var helt okej. Inte alls som Jim Carreys tidigare filmer, men rätt bra ändå. Han är alltid rolig. Och nu ska jag strax ta en promenad till Vällingby och möta Madde för att plugga. Redovisning på onsdag och sedan långhelg, skönt men synd att j-a åker bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback