Sandra 7 år

Igår fyllde sysyterdotter Sandra år och skulle såklart firas. Så gårdagsförmiddagen sprang jag på stan på jakt efter en bra födelsedagspresent. Vad hon vill ha är egentligen inte så svårt att räkna ut, allt med Bratz på går hem! Så det blev en Bratzhandduk, ett Bratzblock och ett hopprep.

Eftermiddagen jobbade jag och innan det var dags för barnkalas hann jag förbi Debenhams där de hade 25 procent igår. Massor med folk men jag lyckades få med mig två toppar hem iallafall. Har blivit lat nuförtiden och orkar sällan prova toppar innan jag köper dem. Det är ju ändå öppet köp så om de inte passar kan man ju allid lämna tillbaka dem. Som tur var de båda jag hittade igår jättebra.

Efter det var jag redo för firande och magen kurrade glatt. Sandra blev glad för presenterna även om cykeln hon fick nog upptog den mesta uppmärksamheten. Och maten var supergod och likaså tårtan. Bra dag för magen igår, först fika på jobbet och sedan tårta, mums! Och imorgon räknar jag med en hel del gott också för då är det riktiga barnkalaset och jag vill ju såklart vara med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback