Sömnlös

Hade en sådan där hopplös natt igen. Det var helt omöjligt att somna, var helt klarvaken. Klockan 02.47 tror jag att jag tittade på klockan sista gången så någon gång därefter föll väl mina ögonlock ner. Var allt annat än pigg imorse när klockan ringde men kämpade mig ändå uppoch har sedan dess varit på benen. Ingen vila här inte, men i natt ska jag sova jättegott. Har istället haft föreläsning, njutit av vårvädret och pluggat. Nu är det snart dags för mat och sedan träning.

Imorgon är pojkvännen ledig så då ska vi träffas hela dagen, inte ofta vi får så mycket tid tillsammans. Så det ser jag verkligen fram emot. Får se vad vi hittar på, antagligen något lugnt, ute i solen kanske?! Ska iallafall absolut titta på Lost! Flera veckor sedan sist, abstinensnivån är skyhög vid det här laget.

På förfrågan: Matchen går av stapeln klockan 14.00 på lördag i Åkeshovshallen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback