Vad är väl en fredagskväll...

... när man ändå tränar till tio VARJE fredag sedan augusti. Men idag var kanske, förhoppningsvis den sista fredagsträningen. Jag hoppas på det iallafall och misstänker att så är faktiskt fallet. Nästa vecka bjuder fredagen på kvartsfinal i SM och veckan därpå är det Kristihimmelfärd. Jag kan inte nog säga hur glad jag är över att det är slut på dem. Det känns som jag har missat åtskilliga middagar, utgångstilfällen och annat skoj bara på grund av den träningen. Och visst, det är kul att träna - men inte sent en fredagkväll som borde vara vigd till andra nöjen. 


Så nu eftersom att jag har tränat sent så tänkte jag ligga i sängen, titta på Sex and the city och bara slappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback