Vilket väder!

Regnet öser ner, hur mycket som helst.  Usch, inte alls bra för om en stund måste jag nämligen ge mig ut. Jag och j-a ska beakta vår kulturella sida och gå på teater ikväll. Hans syster spelar i en uppsättning av Hamlet, skall bli skoj att se. Förhoppningsvis hinner vi stoppa i oss lite god mat dessförinnan, jag är utsvulten. Har suttit och arbetat med seminareredovisningen större delen av dagen. Ska bli skönt när den är avklarad imorgon.

Igår ringde syster Linda och berättade att tåget till Kolmården i sommar nu är betalat, jippi! Inte för att själva betalningen är särskit skoj men åh vad jag ser fram emot Kolmården. Jag älskar djurparker. Och dessutom med systrarna och systerdöttrarna, bättre blir det inte!

Måste skynda nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback