Ändrade planer

Det blir ju inte alltid som man har tänkt sig. Istället för en lyckad helg med hälsomässan, fredagsmys, plugg, födelsedagsfirande och en del annat drabbades jag i torsdags natt av vinterkräksjukan. Usch, säger jag bara. Kräksjukan är inget jag önskar ens min värsta fiende - så hemskt är det. Låg totaldäckad hela fredagen med jämna besök till badrummet. Igår hade illamåendet gått över men istället ersatts av denna totala utmatthet som jag antar infinner sig när man har förlorat allt i magen och knappast kan få i sig någon ny energi.

Idag mår jag väl ytterligare något bättre, har ätit hela två smörgåsar och ett ägg vilket kändes som en jättemåltid. Sedan mådde jag lite illa igen. Halvsitter nu i sängen och försöker plugga till torsdagens tenta i marknadsföring, varken det roligaste eller effektivaste sättet att kurera sig på men tyvärr en nödvändighet. Hoppas er helg har varit bättre än min, men den är ju å andra sidan inte särskilt svårslagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback