En träff med tjejerna gör en mörk tisdag lite roligare

Träffade gruppen imorse och pluggade på ett fik i Gamla Stan. Fortsatte sedan glasögonletandet och idag gick det inte alls min väg. Hade spanat in ett par men nu var ju de slut överallt, åh jag blir tokig! Pappa tycker att jag är larvig men jag blir så otålig, kan de perfekta bågarna bara dyka upp?

Åkte hem och hade som plan att krypa ner i sängen en stund innan jag skulle möta tjejerna för middag. Hann dock bara vara hemma tio minuter innan Mian ringde och tvingade tillbaka mig till Vällingby. Men det var kanske lika bra det så att jag inte somnade. Åt iallafall middag med Mian, Anna och Carro. Det var jättemysigt och kändes som att det var alldeles för länge sedan. Lite planer gjordes och lite strunt pratades. Väldigt god mat var det dessutom. Tycker att vi måste bli bättre på att ses och hitta på saker, saknar er!

Nu ska jag dricka te och värma mig. Usch, vad trött jag är på regn och mörker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback