I brist på arbete

Sitter på jobbet och här är det dött som den varmaste sommardagen. Många som jobbar halvdag troligen, vilket gör mig rätt sysslolös i växeln. Så i brist på annat att göra blir det en liten lista.

Tre namn jag lyssnar till: Sophia, Phia, Phisan
Någonting jag tycker om med mig själv: Omtänksam.
Någonting jag inte tycker om med mig själv: Mitt studtals argsinta humör.
Detta är jag rädd för: Spindlar, mörker.
Tre saker jag vill ha varje dag: Något att göra, närhet, flera koppar te.
Tre saker jag absolut inte kan göra: Hjula, sjunga, sticka.
Detta tycker jag om att göra: Vara med vänner, shoppa, träna, coacha.
Detta vill jag göra just nu: Gå från jobbet.
Bästa känslan: Lycka.
Värsta känslan: Ensamhet.
Egenskap som min partner har: Humor.
Min käraste ägodel: Laptopen.
Detta har jag på mig just nu: Jeans, t-shirt, adidaströja, stövlar.
Favoritkläder: Koftor
Stökigt eller välstädat: Föredrar välstädat men ganska ofta lite stökigt.
Skola/Jobb: Både och.
Stjärntecken: Kräfta.
Favoritdoft: Sommarregn.
Färgen på mina ögon: Blåa.
Min längd: 172 cm.
Favoritväder: Sol när jag är ute, regn när jag är inne.

Så ni som inte heller har något att göra eller gör något ni inte vill göra, feel free to känna er utmanade.

Kommentarer
Postat av: Alexis

Jag antar utmaningen. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback