Idol

Så var denna vecka också slut, eller ja ialllafall vardagarna. Bara det roliga kvar med andra ord, helgen. Som självklart inte börjar med en härlig sovmorgon utan match klockan nio med knattarna.

Fortsatte leta glasögon idag. Det gick inte särskilt bra. Lånade ju hem två par häromdagen och kom efter att ha tittat mig i spegeln hundratusen gånger fram till att jag gillade modellen på det ena och färgen på det andra. Suck! Och idag hittade jag inget alls som var särskilt bra, jobbigt det här tycker jag.

Var även duktig och gick på spinning idag. Var inte alls motiverad och under uppvärmningen riktigt ångrade jag min närvaro men sedan i första backen kom jag igång. Och hon som håller passet lyckas alltid få mig på humör, hon har riktigt bra go! Så det kändes väldigt bra och jag kämpade mig i genom hela det jättejobbiga passet utan problem till slut.

Eftersom jag varit duktig och tränat så förtjänade jag en riktig svullkväll och det blev det också med Lisa. Ett berg med tacos och sedan choklad. Till idol. Jag som inte ens tittar på Idol och nu kan jag erkänna att tårarna rann flera gånger. Så jag och Lisa satt där och bölade i kapp och kände oss väldigt blödiga. Tycker det var helt rätt att Felicia åkte ut dessutom. Det enda som egentligen var synd med kvällen var att jag inte lyckades lösa Lisas datorproblem, ledsen hjärtat!

Nu väntar sängen i min ensamhet. Saknar dig älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback