Jag gillar trevliga kvällar

Gårdagskvällen var väldigt trevlig. Först födelsedagsmiddag hemma hos syster Linda. Det bjöds på supergod fisksoppa och kladdkaka. En del presenter blev det till födelsdagsbarnet, från mig en pastaburk och strumpor. Av mamma och pappa fick hon jättefina krukor och blommor. De var så himla fina att jag kunde tagit med dem hem till mitt fönster istället. Kanske kan bli någon önskning till jul?

Träffade sedan klasskompisarna på Nivå 22. Det var riktigt roligt och partyhumöret inför lördagen steg faktiskt några grader. Får se om det blir till att följa med ut för att fira Lisas entré i ett vuxnare liv, kanske kanske inte. Gårdagens värsta var iallafall helt klart Maddes supervurpa i full fart på väg till sista tunnelbanan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback