Mycket att göra

Har precis haft en lunchpaus i pluggandet och ska nu återvända till böckerna. Allt annat än kul men skönt när det är över. Tentan imorgon är ju faktiskt bara tre poäng men det är ju minst lika mycket att läsa som i vanliga fall, om inte mer. Dessutom ligger ju tentan en vecka tidigare än på vanliga kurser så man har haft mindre tid på sig plus att det ligger ett grupparbete parallellt. Inte snällt alls tycker jag!

Känner att jag ligger lite efter i tiden just nu. Det är faktiskt bara tre och en halv vecka kvar till julafton och jag har inte ens hunnit börja tänka på det. Illa, julen som är min favorithögtid nummer ett. Tur att mamma är med iallafall och har börjat stöka så smått. Till första advent kommer det vara strålande julfint hos oss, var så säker.

Nu blir det åter till spännande saker som lärande relationer, varumärkessamarbeten och strategiska beslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback