Tisdag

Pluggade med gruppen nästan hela dagen igår. Och sedan fick jag åka direkt till knatteträningen. För att inte avlida av hunger slängde jag i mig en risifrutti medan de fysade. Träningen gick iallafall bra, de börjar tuffa till sig lite mot varandra. Har blivit lite inspirerad av Julia och tror att vi ska dela ut något litet pris till den med bäst närvaro när första närvarokortet är slut. Kanske kan motivera dem lite. Just nu är det två stycken som inte har missat en enda träning och flera som bara varit borta en gång.

Idag ska vi ses i Gamla Stan och plugga klart inför seminariet imorgon. Om bara en vecka är det tenta, känns lite konstigt för den har man knappt börjat fundera på. Har varit så mycket med grupparbetet nu. Sedan ska jag fortsätta jakten på glasögon. Har spanat in två par som ska lånas hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback