Vad händer i helgen?

Föreläsningen är avklarad och likaså pluggandet med gruppen. Sitter nu på pappas kontor och försöker samla lite information om Wedins medan jag väntar på att vi ska åka hem. Wedins är alltså det företag som vi ska inrikta oss på i vårt seminariearbete. Kan nog bli rätt intressant tror jag.

Ikväll har Annas innebandylag fest på Café Umbra så självklart ska jag dit med resten av tjejligan. Än så länge är partyhumöret inte direkt på topp men det brukar snabbt bli bättre när första drinken intas i sällskap av mina favorittjejer. Förkrök hemma hos Lisa är alltid lyckat även om det ibland kan utsättas för vissa störningsmoment. Inga sådana ikväll dock förhoppningsvis!

Imorgon ska jag på dagbarnsåterträff hos min dagmamma (världens bästa dagmamma). Det ska bli superskoj - många av de som kommer har jag inte träffat på säkert femton år! Spännande med andra ord... På kvällen blir det mys med älsklingen. Kanske film eller något sånt. Bara vara - det är sjukt underskattat.

Söndagen lär ägnas åt studier, studier, studier. Och kanske/förhoppningsvis en tur till Mio för att titta på soffa. Söndagen blir alltså en riktig pluggdag troligtvis, och jag som senast idag sa att jag inte längre pluggar på söndagar, tji fick jag.


Trevlig helg och glöm inte att fira alla pappor på söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback