Dagens...

...sanning: Jag är väldigt dålig på att avgöra hur det har gått på tentor.

Hade tenta i ekonomistyrning för tre veckor sedan. Tyckte att det gick allt annat än bra och har verkligen grämt mig för att få reda på resultatet. Idag kom det. VG. Fyra ynka fel. Kan man bli gladare? Jag ska aldrig mer uttala mig om tentor.

Bra dag allt som allt idag faktiskt. På förmiddagens seminarium kom det en tjej som ville att vi skulle medverka i ett test. Som tack fick vi varsin biobiljett. Ikväll blir det middag med Linda och Linda och det blir med all säkerhet trevligt.

Bra dag helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Lisa

hjääärtat jag sa ju att det skulle gå bra! VG!!! gaaalet skönt!

love uu!

2006-10-17 @ 20:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback