Dålig förlorare

Två matcher - två förluster. Det kunde med andra ord ha gått bättre i dagens matcher. Knattarna kämpade i och för sig på bra och där var det inte så mycket att göra åt saken. De är små och förhoppningsvis lärde de sig något idag. Vår egna match däremot, usch! Total genomklappning i andra halvlek var inte riktigt vad jag hade tänkt mig. Var verkligen jättearg och jag vet att vissa tyckte att jag var grinig/sur men jag är en dålig förlorare och klarar inte av när man gör fel på småsaker om och om igen. BLÄ! Men jag ska försöka bättra mitt humör och hoppas att vi även kan bättra på inställningen samtidigt. Har man ingen coach måste ju någon säga till när man gör samma misstag flera gånger, hur ska man annars lära sig?! Vore enbart tacksam om någon kunde påpeka när jag gör fel också.

Nu - plugg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback