Födelsedagsfirande

Började gårdagen med två förluster. Inte alls en bra start på dagen men det blev faktiskt bättre ju längre tiden gick. Igår kväll gick Carros 20-årsfest av stapeln och det var en riktigt lyckad tillställning. Folket trevligt, maten god, musiken bra - kan det bli bättre? Vi dansade en hel del och flera låtar som väckte gamla minnen dök upp. Vi fick till och med köra Michelangelo-dansen (för första gången sedan Åre?).

Framåt halv två bjöd Carro på varmkorv, ett oerhört smart drag med tanke på att alla brukar bli hungriga efter några timmars dans och drickande. Tyvärr vet jag inte vad det är med min matlust, till middagen klarade jag precis en portion och halva min korv gav jag till Nattis. Knas knasäger jag bara.

Delade en taxi hem med Mian och Carin. Superskönt att åka taxi hem och jag landade väl i sängen kvart i fyra. Hade precis hunnit somna när j-a ringde och kollade om jag kommit hem ordentligt. Lite jobbigt att bli väckt, men supersöt som oroar sig!

Grattis igen gumman och hoppas du hittar det som faller dig i smaken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback