Förfest is the shit

Gårdagskvällen blev inte riktigt vad vi hade tänkt oss. Till att börja med så lyckades jag (klant-Phia nummer ett) glömma min väska på bussen men efter ett antal smått hysteriska telefonsamtal kunde jag lokalisera den till Sundbyberg. En mycket snäll Carin körde mig dit så historien blev till slut inte särskilt dramatisk utan fick ett lyckligt slut som tur är.

Hemma hos Lisa förfestade vi med Cosmopolitan och roligt tjejsnack. Det hela var mycket trevligt och såhär i efterhand kan man ju konstatera att vi skulle ha stannat hos Lisa. Men istället åkte vi in till stan och hamnade trots tidigare dåliga erfarenheter på VIbe. Och jag säger bara aldrig mer Vibe. Alldeles för mycket folk, otrevligt folk och inte alls kul. Vi gav upp rätt snabbt och satt istället på Max ett bra tag innan vi styrde kosan hemåt.

Vi skulle ju fira Anna igår (som fyller 20 idag, grattis!) men det blev ju inte alls bra. Dessutom var hon lite smått deprimerad och det får man ju inte vara när man fyller år. Jag tror bestämt vi får ta igen det en annan kväll och fira ordentligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback