Försenad present

Idag blev det plugg med projektgruppen. Men det är inte så tråkigt plugg just nu eftersom vi har valt en inriktning på arbetet som vi alla tycker är väldigt intressant, idrottsföreningar. Tycker faktiskt att mycket av det man läser är väldigt lärorikt och kul.

På eftermiddagen mötte jag upp j-a istan för att inhandla en mycket försenad födelsedagspresent. Men det är faktiskt mitt fel att den är så försenad för jag fick i present att köpa något jag tyckte om men har inte hittat något passande förrän nu. Det blev iallafall ett par jeans, oväntat va!? Lyckades även impulsköpa ett par stövlar (inte några av dem jag sett utan ett annat par). Måste kanske byta dem till en större storlek men i övrigt är jag väldigt nöjd med dem. Och med jeansen såklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback