Ingen rast och ingen ro

Det har varit fullt upp nu och än är det inte över. Ska jag vara ärlig tar det väl aldrig slut men någon gång i mellan åt hinner man kanske sova ut iallafall eller se lite på tv, vem vet? Det är lite jobbigt med nya kursen, den är 100 % från första till sista dagen, i vanliga fall brukar man kunna ta en liten segstart men inte här inte.

Igår begav det sig tidigt till universitetet för plugg med seminariegruppen. Sedan var det föreläsning och därifrån direkt till Vällingby för middag med coachkollegerna. Vi gjorde en liten uppsamling om läget och konstaterade att vi är alldeles för många spelare. Får se om det blir till att göra något åt saken, det är svårt att försöka lära tjugo ungar spela basket när de ligger på så olika nivåer. Två matcher ihelgen iallafall!

Sedan blev det egen basketträning vilket var helt sjukt kul. Spelade match hela träningen och med tanke på att jag inte spelat sen i maj gick det väl hyffsat. Huvudet hängde inte riktigt med alla gånger kan jag erkänna. Men det var iallafall riktigt roligt och på lördag blir det första matchen.

Gick upp tidigt idag och har pluggat ett tag nu. Ska slänga i mig lite frukost och sedan plugga vidare med gruppen. Ikväll blir det spinning och sedan middag med j-a. Och självklart ska vi titta på både Lost, Prison Break och Grey's anatomy eller åtminstone något av dem. Min fredagslycka är gjord!

Party imorgon då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback