Lite nytt och lite lånat

Blev en lyckad tur till Kista. Kom hem två skjortor och ett nagellack rikare. Men den ena skjortan är bara till låns från Lisa, men jag tackar och tar emot. Vi fick med oss Mian också till Kista vilket var trevligt även om hon var lite sandig. Åt kebab vilket var ungefär hundra år sedan och det var supergott, synd bara att jag har ont i magen nu. Lisa köpte en ascool t-shirt efter många om och men. Kan ju dock förstå att hon tvekade med tanke på att den kostade en halv förmögenhet. Men vadå - kläder har väl alltid varit prioriterat framför mat och annat ovesäntligt.

Sedan hemkomsten har jag försökt ta mig an lite plugg. Det går väl halvbra så jag tror jag ger upp och går och lägger mig istället. Imorgon är en ny dag med ny tid för plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback