Min söndag

Söndag är lite av en uppsamlingsdag. Man gör kanske det man inte hunnit med tidigare i veckan, kollar schemat för kommande vecka och passar förhoppningsvis på att göra något skoj innan helgen är helt slut. Söndagsångest är inget för mig. Det drabbade mig ofta förr men nu för tiden försöker jag se söndagen som en positiv dag där man gott kan unna sig att inte hetsplugga om det inte är absolut nödvändigt. Vardagen kommer ändå komma ifatt en under måndagsmorgonen.


Idag har jag varit på outleten med Lisa. Den är inte särskilt bra men Lisa var tvungen att lämna tillbaka ett par stövlar. Så vi gjorde det och bänkade oss sedan på Pizza Hut där Lisa fick chansen att stilla sin bakis-hunger. Själv mådde jag rätt prima ballerina och nöjde mig med en smakbit. Kom hem på eftermiddagen och fick ett litet ryck så jag gav mig iväg på ett spinningpass, superskönt! Syster Linda och systerdotter Sandra var här på middag och nu har jag precis läst igenom kursanvisningar för nya kursen, organisation som börjar imorgon.

Nu väntar en kopp te och lite lugn och ro i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback