Hemma - utan röst och väldigt trött

Nu är jag hemma från en helg i Eskilstuna med knattarna. Cupen gick sådär tyvärr, åkte ut i 8-delsfinalen men bar har vi haft det iallafall. Har varit och badat, spelat massa spel, gått på disco och haft det himla skoj!

De är riktigt söta och roliga alla tjejerna men jag har nog fått skavsår i öronen nu efter allt prat, riktiga pladdermajor. Mamma och pappa åkte till Mallorca igår så nu är jag hemma alldeles ensam. Väldigt stor omställning måste jag säga, från att ha varit med elva stycken 12-åringar i två dygn till att vara helt själv där det är knäpptyst, galet. Men bra kanske, för då är jag också tyst och min röst är i extremt behov av vila.

Var hos syster och åt middag (och fick med matlåda hem), vilket var skönt eftersom man är lite slut efter helgen. De hade bakat bullar idag så jag fick med mig en påse hem, mums! Så nu ska jag dricka te, äta bulle och plugga lite till morgondagens dugga. Sen väntar sängen vilket ska bli så skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback