Nya jeans

Idag kändes det som höst ute. Vinden blåste snorkallt och det var inte alls skönt. Kom tillbaka våren, och det genast!

Var på middag hos Lisa igår och tro det eller ej men vi åt inte tacos. Istället blev det något så avancerat som renskavsgryta, i mitt tycke (och Lisas) riktigt gott. Tittade på Sex and the city gjorde vi också och det var verkligen längesedan. Kändes nästan som att återse ett gäng gamla kompisar, så härligt var det.

Idag tog jag och j-a en tur på stan. Vi inhandlade ett par nya jeans till mig. De är sjukt snygga men så tajta att jag nästan svimmar. Får hoppas att butiksbiträdet har rätt när hon säger att de töjer sig en storlek, får se om jag orkar/vågar dra på mig dem imorgon. Tittade på fjärde finalen mellan Plannja och 08 nu på kvällen, Plannja vann och 08 var stundtals riktigt usla, inget roligt alls.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback