SL och jag är ovänner

Tror inte SL gillar mig. Idag fick jag vänta i ganska precis 23 minuter på bussen. Tycker jag har otur med bussar, pendeltåg och tunnelbana jämt och ständigt nu för tiden.

Hämtade Sandra i skolan igår och eftersom att det då hunnit bli riktigt soligt väder gick vi till Guldet, en lekpark i närheten. Vi gungade och åkte linbana och Sandra klättrade även som en liten apa och snurrade sig alldeles yr.

Igår kväll blev min dator lite sjuk. Den har råkat ut för något skumt virus som gör att Internet Explorer inte fungerar. Förhoppningsvis kan j-a fixa det idag, blir ju toknervös av sånt där.

Nu ska jag jobba vidare, i eftermiddag är det föreläsning om arbetsrätt och sedan ska jag och syster kanske åka på en liten shoppingtur, det vankas födelsedag snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback