Valborg

Nu har det varit tomt här ett tag. Anledning? Min dator brakade sönder totalt och är fortfarande inte återställd så jag får passa på att blogga hos j-a. Förhoppningsvis är datorn iallafall kryare redan i eftermidddag.


Så istället för en vad händer i helgen kommer här en vad har hänt i helgen.

Fredag: Gruppövning på förmiddagen och sedan lunch med Carro och Lisa på East följt av shoppingsupport åt Lisa. Hem en kort sväng och sedan trevlig födelsedagsmiddag hos Jonna.

Lördag: Hämtade mamma och pappa på Arlanda med syster, de var bruna och fina efter en vecka på Mallorca. Åt middag hos syster och tittade på The Holiday. Den var lika bra som förra gången med undantag från avbrott av systerdotter varannan minut.

Söndag: Bamde väckte mig tidigt och sedan blev det en runda på stan. Åt sushi-lunch med Linda och sedan middag hos j-as föräldrar. På kvällen somnade jag och j-a tidigt i soffan.


Idag har det än så länge blivit långfrukost framför House och ikväll vankas den årliga Blackeblixten. Blir med andra ord baskethallen från klockan tre på eftermiddagen till sent på natten. Trevlig Valborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback