Fotografier

MItt fotoprojekt går alldeles utmärkt, har sorterat in massa kort från senaste åren som låg och skräpade. Så nu i väntan på de nya beställda korten lurade jag mamma och pappa att vi skulle sortera alla gamla kort som så småningom ska sättas in i album de med. Det visade sig vara kort från 1995 och framåt så här finns det en hel del att göra. Och det är ju ganska tydligt varifrån min dåliga fotosorterings-gen kommer. Men det var skoj att titta på korten och oj vad svårt det är att avgöra hur gammal man är på massa bilder. 10? 11? 12? Tror vi fick ihop det rätt bra till slut iallafall. Nu återstår bara att sätta in alla i album.

Dags att sova nu så att jag är redo för att ta emot massa ny kunskap på föreläsningen imorgon. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback