Mysigaste kvällen

Lisa klagar på att jag uppdaterar så dåligt. Så nu ska jag hämnas och skriva extra många inlägg den närmaste tiden. Vi får väl se hur det går med den saken men det börjar bra iallafall.

Städade och fixade på förmiddagen idag. Ni vet, måste ju fixa ordning på livet. Sedan mötte jag Jonna och Lisa i Vällingby. Efter ett antal smärtsamma upplevelser, bland annat 20 minuters kö på hemköp och läskiga gubbar på systemet for vi hem till mig och åt mellis. Satt i trädgården i några timmar och snackade skit innan Carro anslöt. Vi hade en så himla mysig kväll. Åt god middag, pratade om allt, drack vin och kalasade på glass. Hur bra kväll som helst. (Med undantag för alla läskiga historier och äckliga tvesjärtar.) Måste göras om snarast!

Nu är det dags att sova, natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback