Onsdag

Har tagit första stegen tillbaka till vardagen idag. Var tvungen att ställa väckarklocka imorse och sedan har jag varit på upprop för nya kursen, affärsjuridik. Har även ätit lunch med Madde och Julia, haft knatteträning, handlat lite kurslitteratur och varit på Bauhaus med pappa. Det var himla skoj att träffa Madde och Julia, var väldigt längesen så tiden bara försvann. Nu ska jag fortsätta försöka ordna upp mitt liv, vilket är i lite oordning om man säger så.

Sedan återstår bara att vända dygnet så att det inte känns helt omänskligt att gå upp innan klockan elva på dagarna, så här förslappad kan omöjligt vara bra. Nu ska jag köpa kurslitteratur för ungefär en halv miljon, hjälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback