Svampbob!

image111

Har haft en väldigt bra helg. I fredags var det träningar och sedan myste jag och j-a lte innan han var tvungen att åka till jobbet. Det suger när han jobbar natt men de veckorna han är ledig är det desto trevligare. Igår var jag med syster Linda och systerdotter Sandra. Sov över hos dem och hade det himla bra. Vi åt supergod fiskgryta, tittade på Sound of music och spelade världens roligaste tv-spel, Svampbob. Jag och Linda är helt fast, vi spelade halva natten. Idag var vi på bio och såg Shrek 3, rätt rolig var den. J-a var här och åt middag innan det var dags att åka till jobbet. Så nu får jag titta på Beck alldeles ensam ikväll vilket vi annars brukar göra tillsammans. Får väl se om jag vågar se hela filmen själv, feg som jag är.

På onsdag börjar föreläsningarna så än är det lite ledighet kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback