Hej då 2007! Hej 2008!

Snart är det dags att vinka ut det gamla året och hälsa ännu ett nytt välkommet. Detta kommer ske i gott sällskap med en (förhoppningsvis) god middag och mycket vin. Det ser jag fram emot. Men innan det är dags att ta farväl är det bäst att vi summerar året som gått.

  • Årets resor: Canazei, Rhodos, Berlin, Prag och Düsseldorf.
  • Årets baskethändelse: Ålderskullsansvarig för F95, vilket är väldigt roligt!
  • Årets studier: En himla massa juridik och lite annat också.
  • Årets utekväll: Någon av kvällarna på Rhodos tror jag bestämt.
  • Årets sport-händelse: Att U20-tjejerna tog silver i basket-vm.
  • Årets tv-serie: House och Scrubs.
  • Årets "glad för en vän": Att en vän lyckades hålla sitt "nyårslöfte".
  • Årets drink: Mojito, men mest har det blivit vin.
  • Årets för första gången: Partade vid Lucia. Åkte skidor i Alperna, det var så himla fint.
  • Årets mat: Thaimat har det blivit rätt mycket av.
  • Årets bok: Millenium-böckerna av Stieg Larsson.

Annat som hände...
... morfar somnade in i januari vilket var väldigt sorgligt.
... knattarna spelade på i full fart och gjorde väldigt bra i från sig.
... hela fyra vänner gick och blev sambo.
... lillen Malis fyllde 18.
... två av de finaste vännerna for till Australien och har ännu inte kommit hem.
... jag tog mig i kragen och klistrade in alla kort i fotoalbum.

Allt som allt så var 2007 ett mycket bra år. Jag hoppas på ett minst lika bra 2008.
GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback