Julkänslor?

Okej, four days to go och idag fyller finaste Mian 21 år. Grattis och hoppas australien lyckades fira dig bra. Här hemma är det mest jul som upptar mitt huvud. VI gör en check för att se hur det står till med julkänslor och julstress.

Julklapparna: Inte många men en väldigt svår kvar. Hoppas lösa det imorgon.
Julmusiken: Jo, men har lyssnat en hel del nu och sjungit lite med systerdotter idag.
Julmaten: Var på julbord igår med många fina vänner. Det var gott men det är godast hemma.
Jullov: Ingen mer skola sen i onsdags, däremot jobb imorgon.

Slutsats: Det känns rätt bra faktiskt. Tiden har gått lite för fort men jag tycker ändå att jag ligger hyffsat i fas. Till måndag ska jag nog vara redo för jul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback