Tredje advent

Mina knattar har varit så duktiga ihelgen och vunnit båda matcherna så nu går vi på jullov som serieledare. Känns bra, mycket bra. På tisdag är det julavslutning och då ska vi leka lekar, tävla och äta godis. Det känns också bra. En till sak som är bra är julkalendern i år måste jag säga. Elfrid är lite irriterande ibland men annars är det den bästa på många år. Min favorit-julkalender är annars Sunes jul som jag nyss beställde från cdon.

Och hur det har gått med julklappshandlandet ihelgen? Nej, jag har inte köpt en endaste julklapp, när skulle jag ha haft tid med det. Däremot har jag funderat massor och listan med vad alla ska få börjar faktiskt klarna. Något jag skulle behöva är en ny k-tangent för min bråkar mest hela tiden. Så saknas det några k här och var så vet ni nu varför.

Veckan som kommer börjar intensivt. Långa dagar i skolan och många aktiviteter ska hinnas med. På onsdag firar jag julledigheten (och Mians födelsedag på distans) med julbord tillsammans med tjejkompisar och pojkvänner. På torsdag blir det ett efterlängtat besök och på fredag ska jag antagligen jobba. Däremellan någon gång ska alla julklappar som jag nu har planerat inhandlas. Vi får väl se om planen håller eller om jag måste rusa runt som en galenpanna nästa helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback