Vad som väntar

Hela helgen tog slut i ett nafs. Kurs dagarna långa och sedan har jag huserat hos pojkvännen på kvällarna vilket lett till att jag bara varit hemma för att sova ungefär. Så nu är jag visserligen trött men har inte direkt någon lust att gå och lägga mig. Har ju inte hunnit med något här hemma alls. Rummet är smått kaosartat - kläder, papper och annat nödvändigt har bokstavligen tagit över allt utrymme. Och det känns inte som något jag kommer ta tag i nu, absolut inte.

Veckan som kommer blir en kort men intensiv skolvecka. Gruppövningar, redovisning och arbete med en inlämningsuppgift. Plus en hel del att läsa. Jobbigt men sedan blir veckan desto bättre. Torsdag - Söndag kommer spenderas i Düsseldorf med familjen. Julmarknader, shopping och goda hotellfrukostar ser jag verkligen fram emot. Det blir säkerligen en trevlig andra advent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback