Fredagsmys och massa basket

Igår kväll myste jag med Anna och Lisa. Vi träffades i Kista, gick lite i affärer och åt sedan en lång middag med massa roligt tjejsnack. Det var rätt längesen vi sågs och då har man mycket att ta igen. Nu är det bara en och en halv vecka kvart tills Mian och Anna lämnar landet och det börjar gå upp för mig hur mycket jag verkligen kommer sakna dem. I Kista hittade jag iallafall ett par jättefina gympaskor och nu efter en natts sömn har jag insett att jag nog måste ha dem. Blir till att köpa snarast!

Idag är det två matcher på schemat, liksom även imorgon. Det blir alltså mycket basket i helgen, ska träffa j-a ikväll och imorgon kväll kanske jag ska försöka plugga lite. Vi hade inlämning igår, har inlämning på onsdag och om två veckor är det tenta. Sjukt mycket att göra med andra ord. Ska försöka hinna förbi min sjuka vän Mian också och överlämna Sex and the City säsong 6 så att hon hinner se den innan Aussie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback