Omänskligt trött

Alla hjärtans dag igår men det blev inte så mycket firande av. Åt middag hemma hos j-a och det var mysigt, men det är det ju alltid, alla hjärtans dag eller ej. Helt ärligt är jag inte så mycket för alla hjärtans dag, tycker att det känns så framtvingat. Gör hellre något speciellt en vanlig dag när det passar oss.

Var på yoga sen och efter det stupade jag i säng. Var så himla trött igår, höll på att somna i biblioteket när jag satt och läste, mindre bra. Måste ha synts att jag var så trött för det kom fram en kille och tipsade om att jag borde gå ut och ta lite frisk luft, tack för den!

Hade redovisning idag, har redovisning imorgon och nästa fredag är det tenta. Så nu är det studier som gäller i några timmar framöver. Sedan träning x 2.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback