Onsdag

Det har blivit en del gnäll-blogg på senaste tiden tror jag. Usch och fy men väldigt nödvändigt ibland. Bättre att jag gnäller lite här, där det faktiskt är frivilligt att läsa än att jag gör det i "verkligheten". Så här kommer lite onsdagsgnäll:

Sjukt trött. Känns på riktigt som att jag skulle kunna somna när som helst.

Svinkallt ute. Tycker nästan att vid 15 minusgrader borde man få stanna hemma.

Galet mycket i skolan. Och konstiga uppgifter dessutom, knas.

Så där, nu har jag gnällt och det känns genast lite bättre. En lagkamrat till mig föreslog en gång på ett läger att vi skulle ha gnällstund. Då skulle man i en kvart få gnälla på precis allt och sedan var det färdiggnällt. En ganska bra idé tycker jag, för hur kul är det med gnäll jämt och ständigt?



Annars är det mesta som vanligt. Ska faktiskt på yoga ikväll (mest för att Madde inte trodde att jag skulle komma iväg och då var jag ju tvungen att bevisa att hon har fel). Hoppas bara att jag inte är den enda som är superstel och ovan. Skoj ska det bli iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback