Plugg-helg

Helg igen, skönt men veckorna går så fort att jag får panik. Hinner inte med någonting av det jag måste hinna med känns det som, än mindre sådant jag skulle vilja ha lite tid för. HJÄLP, kan någon ge mig några extra dagar varje vecka!?

Denna helg är för den delen inte särskilt spännande heller. Schemat ser ut på följande sätt:

Fredag: Plugg. Skulle egentligen till Carin som fyller 20 (GRATTIS!!) men backade ur då jag har så sjukt mycket att läsa.
Lördag: Plugg.
Söndag: Plugg + match.

Någon som vill byta helg så ställer jag väldigt gärna upp. Allt måste vara roligare än att sitta med näsan i en bok hela helgen. Matchen ska iallafall bli skoj, ännu en vinst kanske?

Trevlig helg kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback