Vad fort tiden går ibland

Nu var det ju väldigt längesen jag bloggade, så det kan bli. Hela helgen har ju hunnit passera.

Fredag: Tenta i ekonomistyrning och affärssystem. Jag vet, precis vad alla längtar efter att få roa sig med en fredag. Åt middag med föräldrarna och åkte sen till pojkvännen och myste.

Lördag: Runda på stan där det inhandlades pjäxor, nu är jag mer än redo för avfärd på tisdag (ska bara packa också). Tittade på damlaget som vann efter förlängning. Återigen middag med mamma och pappa och sedan mera mys hos pojkvännen. Tv-serier, Beckfilm, vin, ost och oliver gjorde våran kväll.

Söndag: Snabb sväng till stan med pappa. På väg hem plockade vi upp en galet bakis Lisa som hängde med hem en stund. Middag och bio med systrarna. Vi såg Natt på museet, riktigt rolig! Nu ska jag kanske packa men helst av allt vill jag krypa ner i sängen och börja läsa fortsättningen (Flickan som lekte med elden) på boken jag babblade om förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback