Yoga

Nu är jag hemma efter 75 minuters yoga. Känner mig... avslappnad och lugn. Stressen över skola och allt känns lite mer avlägsen och jag tror att jag kommer sova gott i natt efter en lång härlig dusch. Själva passet passade mig ganska bra. Som nybörjare tyckte jag att vissa positioner var lite knepiga vilket i och för sig kanske var rätt bra för jag koncentrerade mig verkligen ordentligt hela tiden och tänkte inte på annat vilket lätt kan hända annars. Upptckte nog lite nya muskler som jag inte brukar använda och det var skönt att få sträcka ut hela kroppen rejält. Yoga kan nog bli min grej så nu är det bäst att jag ger mig ut på jakt efter en trevlig egen matta, de som finns att låna är inte alltför upphetsande.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback