Bio och basket

Sitter uppkrupen i älsklingens stora soffa och dricker te. Själv ligger han och sover men jag har varit vaken en bra stund nu tack vare Lisa. Ute är det alldeles vitt och även om jag tycker att vintern kunde ha kommit en månade tidigare så är det ju väldigt fint utanför fönstret.

I fredags var jag, Anna och Lisa och såg The Holiday. Det var en riktig tjejfilm, förutsägbar, larvig och alldeles underbar! Vet inte vad det tog åt oss, men vi var helt överförtjusta. Iallafall jag och Anna, för Lisa sov ju faktiskt typ halva filmen. Jude Law är ju dessutom VÄLDIGT het.

Igår var det dam- och herrmatch så hela dagen försvann till det. Blev dessutom tvungen att sitta sek, vilket i och för sig inte var helt dumt. Enkla pengar är alltid rätt när man är en fattig student. Sedan lagade jag och j-a mat och drack lite vin, mysigt.

Idag är planerna ännu inte riktigt klara men ikväll ska det iallafall spelas match. Och eftersom att det idag bara är en månad kvar tills att Anna och Mian lämnar oss för Aussie ska jag väl fälla några tårar också...

Kommentarer
Postat av: Lisa

omej :P sova kan man göra när man e gammal!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback