Gnälldags

Okej, nu tänker jag faktiskt gnälla lite. Är sjukt trött och behöver få ur mig några (kanske inte alla så viktiga) saker. Men jag känner ändå att jag har rätt att gnälla lite med tanke på att jag gick hemifrån kvart över sju imorse och nyss kom hem. 1. Varför hör man inte av sig om man inte kan komma på träningen? Vi tränar bara en gång i veckan, var där! Låt inte fyra personer lida för att du är lat eller vad anledningen nu är, suck! 2. Ska man inte slippa börja klockan åtta när man går på universitetet? Det tycker jag! Och hur mycket av det som sägs orkar man egentligen ta till sig innan solen ens har gått upp? 3. Vad är det för fel på kollektivtrafiken i den här stan? Vi har snö och kallt varje år, det kan väl knappast vara en överraskning för SL. Och när kollektivtrafiken väl fungerar så är det ändå några snorungar som är där och drar i nödbromsen så att det blir stopp.

Nu har jag gnällt klart så då är det väl bäst att jag går och lägger mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback