Grattis syster!

Måndag idag och jag har varit ledig. Helgen längre och veckan kortare - det gillar vi! Efter en skön morgon med lugn frukost framför Vänner fixade jag lite småsaker som var välbehövligt men som jag inte har haft tid med innan. Sedan blev det en långpromenad till gymmet (spinning + core) och efter det lunch följt av lite studier. Känner mig riktigt duktig som har varit på gymmet både igår och idag, så här ska det fortsätta. Ska snart i väg på knatteträning så nu tänkte jag äta lite mellanmål och fundera ut vad vi ska göra för något på träningen. Lär bli mycket teknik eftersom att Sörgårdsskolans gymnastiksal verkligen är i minsta laget.

Grattis syster Linda som tog körkort idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback