I eller på Tyresö?

Idag har jag för första gången tror jag varit i (jag tycker att det heter på Tyresö, men då blir jag bara rättad) Tyresö, nämligen hos Julia och pluggat. Det var himla trevligt trots att det var studier som stod på schemat och hon matade oss alldeles proppmätta med hembakade scones, te och annat smarrigt. Lång tid tog det att åka också men som tur var hade jag ju sällskap av Madde så då gjorde det inte så mycket.

Under kvällen var jag ute med syster och premiäråkte. Vi hamnade på Ikea och hon köpte en byrå som säkerligen vägde flera ton. Visst är Ikea bra men måste möblerna alltid komma i så svårburna kartonger? Handtag vore en bra idé! Själv köpte jag ingenting men som alltid när jag går på Ikea blev jag himla sugen på att göra om i rummet. Nya gardiner vore iallafall trevligt, ska flirta lite med mamma tror jag bestämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback