Middagar hit och middagar dit

Lördagskvällen närmar sig och om en stund ska jag ge mig av för middag med Lindorna, hemma hos brunhåriga Linda. De är båda väldigt vuxna och har ju flyttat hemifrån om än inte själva utan med kompisar. Vuxet iallafall tycker jag och säkerligen roligt. Men är man flitigt pluggande så är man och då är det klart smidigt och billigt att bo hemma. Hade jag inte gjort det hade jag nog inte haft råd med mitt frisörbesök idag och det vill man ju för allt i världen inte gå miste om. Det blev riktigt bra och det är ju bara så skönt att vara nyklippt. Dessutom tycker jag än så länge inte att det är jobbigt att bo hemma men när vännerna flyttar blir man såklart lite sugen.

Gårdagskvällen spenderades som sagt med födelsedagsmiddag för Nattis på Tiki Room. Vi hade det väldigt trevligt men fick vänta på tok för länge på maten. Och när den väl kom var det faktiskt fel rätt. Till slut löste det sig dock och på grund av allt knas fick vi gratis tryfflar till efterrätt, mums! Vi var sex tjejer och två pojkvänner som var ute och roade oss. Inte ofta vi träffas så många nuförtiden så det var skoj, synd bara att det inte sker oftare tycker jag. Nattis fick ju sin födelsedagspresent och jag hoppas att hon blev glad, för jag tyckte att presenterna var väldigt hon faktiskt. Grattis igen gumman, nu är du gammal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback