Mycket som händer

Den här veckan är helt full med aktiviteter av alla dess slag. Vårterminen rivstartade i måndags med nya kursen, ekonomistyrning och affärssystem. Hela veckan är fullproppad med föreläsningar, idag betades till exempel ett femtimmarspass av. Inte helt lätt att hänga med på allt nytt alla gånger.

Annat som har hunnits med är shopping, jobb och träningar. Var på ett kalashärligt spinningpass idag. Helt mör i hela kroppen efteråt och det kändes så bra. Älskar känslan efter att man riktigt har kört slut på sig själv, träningsvärken som troligtvis infinner sig imorgon i ben och rumpa är inte lika rolig. Ska man ha träningsvärk ska det vara i magen.

Dagarna som kommer är lika fullproppade med saker att göra som nu i början på veckan. Imorgon ska jag jobba, ha föreläsning, äta middag med j-a och sedan träna. Undervisningen imorgon ligger mellan fyra och sex, vad är det för en tid egentligen? Jag missar ju knatteträningen! Fredagen bjuder på dubbla föreläsningar, en tur på stan, (eventuellt ett besök hos frisören) och sedan födelsedagsmiddag för Nattis. På fredag åker dessutom j-a till Luleå för sm, så hon kommer jag tyvärr inte se något av på hela helgen, suck! Men blir jag uttråkad kan jag ju alltid roa mig med kurslitteraturen, en riktig tegelsten - på engelska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback