Önskningar

Idag hade vi alltså släkten på besök. Väldigt trevligt och fullt med folk i huset. Kusinbarnet Celine har hunnit fylla ett i december och nu är det full fart till hundratio procent som gäller. Söt som sjutton är hon också och glad hela tiden. Varje gång jag träffar min kusin Madde så känner jag att det är synd att vi inte ses oftare. Jag hoppas verkligen att vi ska kunna ändra på det, planen är nu att iallafall ses så snart jag har haft nästa tenta.

Det nya året bjuder inte på några nyårslöften för min del men däremot några önskningar:
1. Mer tid. Ett dygn på trettio timmar skulle sitta fint, eller att mitt sömnbehov minskade betydligt.
2. Hinna träffa alla jag vill så ofta jag vill. Vänner, pojkvän, familj och vänner.
3. Orka hålla igång en regelbunden träning och då menar jag inte regelbundet en gång i veckan utan mer.
4.
Att familj och vänner ska må bra.
5. Att Anna och Mian ska komma hem från Australien och inte tappa bort sig, eller ännu värre - varandra därborta.
6. Att det inte kommer någon vinter utan istället kan det bli vår nu. Sol och ljus vill jag ha!

Nu ska jag återvända till min formelsamling en stund till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback