T som i tisdag, tentaplugg och träning

Tisdagar är ju inte heller så roliga när man tänker efter. Iallafall inte de som är överfyllda av studier och när det dessutom regnar. Kom till universitetet innan nio och gick därifrån efter fem. Ljuspunkten på dagen var helt klart lunch med Carro. På tok för länge sedan men det säger jag nog varje gång vi träffas. Vi är nog lite för upptagna skulle jag tro. Trevligt var det iallafall och vi hann med att prata om det mesta.

När jag kom hem blev det lite middag och åkte sedan iväg för spinning. Tvekade in i det sista om jag skulle träna för jag har nog en förkylning på gång. Men jag trotsade kliandet i halsen, snuvan och förnuftet och körde ett hårt fyrtiofem minuters pass. Känns skönt i kroppen nu, men får väl se hur det är med den saken imorgon. Nu väntar en varm dusch och sedan te framför tvn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback