Trettonhelgen

Fredag: Var på bio med systrarna och såg Eragon. Hade inte särskilt höga förväntningar så den var faktiskt oväntat bra. Efter bion åt vi middag på Helens krog och sedan sov jag över hos syster Linda. Och innan vi gick och la oss spelade vi en hel del tv-spel.

Lördag: Pojkvännens föräldrar firade silverbröllop och bjöd med oss på Mamma Mia. Det var så himla bra, jag svävade som på moln efteråt. Vi åt sedan middag på Ulla WInblad, det var hur gott som helst. Vi åt trerätters så efteråt rullade jag i princip hem!

Söndag: Idag kommer släkten på tidig middag. Funderar även på om jag ska hinna med träning och/eller studier. Imorgon börjar ju skolan igen, suck.

Kommentarer
Postat av: Anna

Var du och Carro på samma föreställning?

Postat av: Phia

Nä, jag va på den klockan tre och hon på kvällen.

2007-01-08 @ 07:11:14
URL: http://phia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback