Vad händer i helgen?

Fredag: Väldigt spännande planer, not. Det blir jag, formelsamlingen och räntetabellerna. Här ska kluras på annuiteter, standardavvikelser och portföljvarianser.

Lördag: Toktidig knattematch och sedan mer studier. Kvällen ska iallafall spenderas med pojkvännen. Lär bli en mysig hemmakväll, ungefär vad sjuka jag orkar med. (Fast jag mår iallafall bättre än igår.) Dessutom är en myskväll precis vad jag längtar efter, vi har knappt setts på hela veckan.

Söndag: Mera studier. Sedan ska systerdotter Emelie, som fyllde åtta år i torsdags firas. På kvällen har jag egentligen match men tränade ju inte igår och är ännu inte frisk så vi får se hur det blir med den saken.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback